Novi Sad
16.09.2011.
06:56 > 06:59
Deo zaposlenih u preduzeću "Unihemkom" juče ujutru dočekala je zaključana kapija, a portir je imao nalog da ih ne pušta u zgradu.

Komentari 120

  • Anonimus

    21.11.2012 12:32
    Malo objasnjenje
    Nazalost,obaj komentar verovatno nece biti procitan,ali,postoji mala rupa u nasem zakonodavstvu koju pojedinci obilato koriste. Zaista je moguce registrovati novu firmu i poceti sve ispocetka,od nule,a dugovi stare ostaju. Ne kazem da je jovovic uzeo taj novac za sebe,svakako je to nemoguce,ali,sama cinjenica da i dalje radi i normalno zivi pored svega je porazavajuca sama za sebe. Mnogo elemenata krivicnog dela u celom slucaju,ali,kao sto vidimo niko ne reaguje. Nazalost...
  • novi sad

    28.06.2012 12:32
    stecaj
    Unihemkom je od danas u stecaju, pa vidjecemo
  • 01.03.2012 08:12
    HM.....
    Zao mi je sto sam ista komentarisala,iako sam rekla istinu,vrlo kratko....posledice i sankcije su vec u toku.....Sta da kazem-ne vredi!
    Lidija ex Jovovic
  • 16.02.2012 10:45
    Odgovor svim Anonimusima i drugima
    Da,njegov sin-Ivan je HTEO da radi u firmi,uz studije,medjutim,prijavljen je u Can-Rus kod Duleta Prodanova.Iz nekog razloga,za njega IPAK nigde nije bilo ni mesta,ni potrebe,bez obzira na brojne razgovore i molbe.A ni plate!
    Sve u svemu,cini mi se da je sasvim dobro po njega-nas sto je sve tako,kako je,iako bi bilo normalno da deca imaju gde da rade i da nastave zapoceto.Da li ce se uopste ista i nastavljati-vreme ce pokazati.
    Potpuno razumem (ja najbolje) ogorcenost i situaciju radnika,zelim da svako ipak dobije sto mu sleduje i za sta se radilo tolike godine.Mada,iskreno,ne verujem u pravosudje u ovoj zemlji,osim ako je ono u sluzbi mocnika.Iskusila sam na sopstvenoj kozi,vise puta.
    Sve u svemu,ni ja,ni deca nismo ni prisutni,ni ucesnici dogadjaja u scenariju Jovovica,ili koga vec,pa ne vidim razloga za dikusiju o nama.
    Ja sam na birou(verovatno cu tamo i ostariti),a i Ivan takodje.
    Sve najbolje,Lidija ex Jovovic
  • vox

    15.02.2012 22:18
    @Anonimus
    Kako mislis sinu urucio knjizicu? On je radio u Unihemkomu?! Ma, daaaaaj!
  • 09.02.2012 17:24
    Anonimus-XXXX
    ...Danas je rodjenom sinu urucio knjizicu,a cerka mu ne ide ni u srednju skolu....sta je tu normalno i dobro....Cujem da mu se bivsa supruga bori za goli opstanak,zbog prezimena ni u jednoj firmi nije dobrodosla,iako je vise od 10 godina razvedena od tog biznismena...Sreli smo je u par navrata,svaka cast za njeno drzanje-pomislili bi da ne znamo da je sve naj...naj....Mi stari radnici svi znamo da je sve ona s njim stvorila,osnovala i posteno radila i vodila brigu o svim zaposlenima,najbolje moguce....ima li Boga,pitamo se......
  • 09.02.2012 17:16
    Anonimus
    Da,narocito ce biti dobro...."gospodin" Jovovic ubrzano zavrsava"repove" i pakuje kofere...Kipar ili nesto slicno....Pronadjite mu na vreme prozor,da ima gde da se p....
  • supervizor

    09.02.2012 11:39
    bice sve to dobro ali sutra
  • 18.01.2012 18:11
    xxxxxx
    Aman,ljudi...sta pitate za vlast i pravdu....pa nije ovo sve Jovovic sam odradio i sahranio firmu koja se gradila 20 godina i to vrlo uspesno.Naravno da su mu vlasti i "nazovi" pravni sistem to omogucili...Sta je vama,sta vam jos nije jasno po pitanju ovog zivota,drzave,nereda,nepravde...Ma,nas tretiraju gore od stoke...sto nas je manje-to bolje...Alo,progledajte vise i manite se kuknjave...Jovovic ce biti presrecan svaki put kad procita komentar nekog ocajnika-time se hrani...i zivece 200 godina,jer takve nece ni Bog ni sotona....OVO je sada kraj sveta,nema sta da se ceka...Idite na Biro rada da vidite kako je tamo-ka u diskoteci,ne mozes proci od guzve....ubijacemo se za parce hleba,bojim se.
  • 16.01.2012 23:29
    xxxxxx
    A sta ste ocekivali od jednog takvog "coveka"?Sta uopste neko ocekuje danas od ove vlasti,drzave koje nema,kad ljudski zivot ne vredi ni pisljive pare?Jovovic ima dobre korene u mobingu radnika,naucio od oca koji je naneo poprilicno puno zla ljudima Feketica,gde je bio diktator citav radni vek.Matori Jovovic je urgirao da se umanjuju penzije mnogima koji su radili i 35 godina u PD Feketic,gde je ovaj bio direktor,a supruga-Zeljkova majka-sekretarica....mozete li zamisliti taj tandem?A na koga da Zeljko Jovovic bude covek?A Vekica necu ni da spomenem-nije ni to zasluzio!
  • 15.01.2012 16:49
    ovo je srbija
    Sta reci, otvorio je nove firme i radi, to ova drzava dozvoljava, jedna od njih radi u sklopu vekica, pa mozete misliti......nasta to lici, imaju li kraja u sumanutim idejama. A plate ni na vidiku, IMALI PRAVDE, IMALI BOGA IMALI IKOG NORMALNOG U OVOJ VLASTI...????

  • RETARDIRANI DEBIL

    24.11.2011 19:02
    LOVA DO KROVA
    SAMO DA DOBIJEMO PLATU PA DA OTPLATIM KREDITE, VRATIM DUGOVE, KUPIM KOLA I OSTAVIM NESTO ZA ZIMOVANJE I LETOVANJE...HA,HA,HA, TO MU SVE DODJE OKO 20.000!SAD SAM SE PROBUDIO. . .
  • ****

    16.11.2011 18:27
    ČESTITKA...
    DOBIJENA PRVA TUŽBA!!!USKORO I OSTALE!NIJE LEPO UZIMATI TUĐ DINAR SA TEŠKO ZARAĐENE PLATE I TO JOŠ BEDNE!IPAK SU RADNICI BILI U PRAVU!ČESTITKE SVIMA ONIMA KOJI SU IŠLI DO KRAJA I VEROVALI U SEBE I U PRAVOSUDNI SISTEM OVE JADNE I BEDNE ALI IPAK NAŠE DRŽAVE!
  • ******

    11.11.2011 23:43
    I?
    Gospodin Jovovic registrovao novu firmu,radi bas lepo,a ove silne milione evra duga ce da plati....KO?Ovog cirkusa nema nigde,svaka cast,super je biti "bizmismen" u zemlji Srbiji...alal vera!!!!
  • MAGACIN

    08.11.2011 22:04
    A u novoj firmi direktor Dabic!!!!Ako nekim slucajem i ostanem da radim tu u UHK,bice me sramota to da kazem!!!!STRASNO!!!
  • *****

    31.10.2011 11:11
    SRAMOTA
    oVDE JE ZAISTA U PITANJU TESKA MANIPULACIJA...POLA KOMENTARA NIJE OBJAVLJENO,BEZ OBZIRA STO NISU NITI NEPRISTOJNI,NITI UVREDLJIVI!KAKO VAS NIJE SRAMOTA,CINJENICE TREBA DA SE OBJAVE,OSIM AKO STE PLACENI DA TO NE URADITE?!CEMU OVO UOPSTE I SLUZI...DA NIJE I "021" JOVOVICEVO?
  • DIREKTOR DABIC

    30.10.2011 00:04
    DIREKTOR
    JESTE VIDELI KO JE OSTAO DA VODI FIRMU,DIRETOR DABIC ALI STVARNO,LJUBICA,LJUBICA,SLAVICA,A SVI POLU PISMENI,SA TROG SKOLOM DIREKTORI,BAS SAM SMATRAO JOVOVICA KAO PAMETNOG COVEKA ALI OVO SVE,STA RECI.
  • D

    27.10.2011 16:33
    Probo,zajebo se!
    Pozdrav svim bivsim kolegama od Ubovica,nadam se da cete dobiti ono sto potrazujete,a zasluzili ste i mnogo vise.
  • pop

    27.10.2011 12:09
    idemo
    23 miliona evra!!!!!
  • plandiste

    16.10.2011 14:47
    plandiste
    Puno srece na sudu mi smo dobili 35 presuda ali su pogresene za 10godina da li namerno ili slucajno u ovoj korumpiranoj drzavi srbiji i sada mora da se radi sudska ispravka a to traje li traje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ****

    16.10.2011 12:28
    Vreme će pokazati
    Svako ima pravo da se ljuti,svako ima pravo na svoje mišljenje,i pismeni i nepismeni,i oni koji žive od 20000 i oni koji žive od 200000.U svakom slučaju idemo na SUD pa nek se vidi ko je u pravu!I molim da porodicu g.Jovovića ne spominjete na bilo koji način!Oni nemaju veze sa ovim!A GOSPODI koja brani JOVOVIĆA predlažem da svoju energiju usmere da mu pomognu nego što se mešaju tamo gde im nije mesto!
  • Radnik

    07.10.2011 16:13
    magacin unihemkom

    DOGADJAJ DANA > NOVI SAD, ZELJKO JOVOVIC, VLASNIK FIRME UNIHENKOM, O SARADNJI SA FONDOM ZA RAZVOJ APV, IZJAVA
    Opis
  • vozac

    04.10.2011 21:34
    sutra je sastanak u lts najverovatnije odose i oni u djavola jovovic nas je sve sje**o!!!
  • Banatplast

    04.10.2011 19:08
    Strajk
    Mi ne radimo od 15.avgusta
  • Radnik

    04.10.2011 19:03
    plandiste
    banatplast ne radi od 15 avgusta !!!!
  • Radnik

    04.10.2011 17:23
    Odgovor drugom radniku
    Unihemkom radi papirologiju,nema pakovanja lekova,samo sredjivanje starih lekova.Za ostale ne znam.Pozdrav!!!!
  • Radnik

    04.10.2011 10:37
    Javite se drugari da li radi lts lovcenac banatplast i unihemkom ili svi sedite kuci i cekate?
  • Radnik

    03.10.2011 19:30
    A sad zatvara stare prezaduzene firme,a otvara novu,bez ikakvog placanja dugova.To je zemlja Srbija,u kojoj moze i ono sto je nemoguce u bilo kojoj pravnoj drzavi u svetu!!!!!!
  • vozac

    02.10.2011 22:45
    zabio nam noz u ledja
    ljudi taj covek je alavac obicni,nikad mu nije dosta bolelo ga dupe za nas radnike uvek je tako bilo....
  • sve sam genije i obrazovan pos

    26.09.2011 16:29
    Tadicu,ovom svojom izjavom si dokazao koliko si obrazovan!!!
  • Tadic

    26.09.2011 15:43
    Svaka cast geniju, svaka ti je na mestu, samo verujem da pola njih ovde ne razume pola teksta. Sudeci po njihovim tuznim(vise cak nisu ni smesni) komentarima, stepenu pismenosti itd., mogu samo da kazem da me ni malo ne cudi da su imali platu "bednih 20 000" :)
  • Posmatrac

    26.09.2011 15:40
    Crni radnik
    da,pa?Sve je bolje nego biti TI!Cudi me da se vec nisi samootrovao od tolikog zla i mrznje u sebi...c,c,c....zalim te...iskreno....Dobices ti te svoje pare sigurno,ali ti to nista nece pomoci,ali bas nista promeniti....crn si ti dozivotno.
  • Crni Radnik

    26.09.2011 15:31
    odgovor
    Genijalni posmatraci jos jednom ste potvrdili da nemate pojma o cemu pricate,tako da se ne opterecujete,kako vi lepo kazete nama "nepismenima". Nema potrebe da dokazujete vase komplekse na ovoj temi,niste bili radnik ni jedne firme koje se spominju ovde,tako da ne mozete da iznosite cinjenice. Budite uvereni da cemo se mi "nepismeni" snaci bez vasih "genijalnih" saveta. Zelim vam puno uspeha sa terapijama.Zbogom i prijatno.
  • Genije

    26.09.2011 13:44
    @Anonimus
    Ni u kom slucaju, niti sam jednom recenicom iskljucio mogucnost gazdinog uticaja. Cak sam, ako se ne varam, negde i napisao, ako je kriv odgovarace, ako nije nece. Tako da mislim da nije odmereno izvlaciti iz mog konteksta tako nesto.
    Sustina je da sam ja, dobronamerno, skrenuo paznju da gazda, u ovom slucaju, nije isto sto i odgovorna lica. I to samo i iskljucivo u smislu gde se svi redom gromoglasno pozivaju na "zakon", a elementarna zakonska forma nije pomenuta ovde.
    Sve najbolje.
  • Genije

    26.09.2011 13:31
    @Crni radnik
    Hit :). Nasmejes me :). Upravo ono o cemu ja pisem, ti si tako jednostavno potvrdio.
    Da ti pojasnim. Ja ti kazem da volim Beogradski Sindikat - ti mi kazes "ti ne poznajes njihov rad" - otkud ti znas i otkud je to poenta ovih razgovora ovde :). Ja ti kazem povedi pravu revoluciju, zastiti svoje i interese firme - ti mi kazes "ti nemas blage veze sa internet revolucijom" :):):). Ja ti predlozim jedini, po meni, moguc nacin da zastitis interese sebe i svoje porodice - ti mi kazes "ti ne znas kako je obezbediti potrebe jedne porodice" - znamo se? Ja sam iznosio svoje probleme ovde? :). Ja ti kazem pomozite firmi da biste pomogli sebi, ti mi kazes da nisam kompententan :) - moguce. Samo razlika izmedju moje i tvoje kompentencije je u tome sto ja iznosim predlog, a ti parolu :). S tim sto tvoje parole setaju u zoni kako ti ko dodje pod tastaturu..prvo malo Jovovic, pa onda malo "tehnik","posmatrac"... pa sada malo ja :) Fokusiraj se na sebe, o tome ti pricam :).
    I na kraju, ja ti sve iznesem cinjenicno. Ti mene poslao na lecenje kompleksa. Jednu stvar previdjas, kompleksi se lece napretkom :), a ja sam na terapiji :).
  • 26.09.2011 10:41
    @ genije
    Da li bi po toj tvojoj logici trebalo da znaci da se gazda nista nije pitao i nista nije znao i da su krivi , samo oni koji su potpisnici i odgovorna lica, sto mi ne primamo platu koju smo posteno zaradili ? Da li je on samo otvorio firme i za nista se nije pitao? Da li se mi stvarno zakopcavamo na ledjima ?
  • Crni Radnik

    26.09.2011 10:36
    odgovor:
    Nadimak ti savrseno pristaje,ti ces uvek biti posmatrac...
  • Posmatrac

    26.09.2011 07:47
    Molba
    Molim sve inteligentne osobe,da ubuduce ignorisu ovu diskusiju i da pustimo CRNOG RADNIKA i druge slucajeve,da nastave svoju besomucnu,maloumnu i nerealnu pljuvacinu-drugacije ne znaju,oprostimo im.IGNOR!!!
  • Crni Radnik

    26.09.2011 00:10
    odgovor:
    Ne ti ne poznajes rad "diskretnih heroja",NE ti nemas blage veze sa bilo cim u ovoj "internet revoluciji",NE ti ne znas kako je obezbediti osnovne potrebe jedne porodice,NE ti nisi kompetentan da savetujes bilo koga u vezi ove teme...DA ti treba da izlecis komplekse...
  • Posmatrac

    25.09.2011 21:07
    Odgovor za GENIJE
    Bravo!Opravdao si svoj "nickname" potpuno.To se zove kreativno razmisljanje,usmeravanje,sta god...od samog pocetka tvog pisanja.Ne znam da li si u firmi,pored,oko...mozda i protiv,ali jedini pismeni,realan covek,koji ocito dobro poznaje trenutno stanje-dijagnozu Srbije.Samo razumom,kako god tesko bilo-dostojanstveno i uzdignute glave u srz problema.Bez tvojih komentara bi ovo bila sramotna brljotina i pljuvanje,kakvo se cak ni na pijacama ne cuje.Svaka cast,kamo srece da Srbijom seta vise ovakvih-obrazovanih i trezvenih ljudi,manje bi zla i mrznje bilo.
  • Genije

    25.09.2011 20:27
    @crni ranik
    S obzirom da si i dalje u revolucionarnoj fazi. S obzirom da se pozivas na "diskretne heroje" (koje licno obozavam i maximalno podrzavam), osim sto se frljas NJIHOVIM stihovima, budi pravi revolucionar. Pobudi ljude u firmi, stanite u odbranu i pokrenite pravu, a ne internet, revoluciju.
    Radnici Nibens grupe su pokrenuli svoju revoluciju. Ne na formu, ne na internetu... na ulici. Stite firme iz kojih su ziveli. Zagorcavaju nam zivot blokadama puteva, ali se bore za svoje firme, jer su svesni da su tu radili i od toga ziveli!
    Pa budi ti, "crni radnice", prvi pravi revolucionar u ime svoje firme, a za svoj racun i racun svoje porodice. Probaj sve, daj sve od sebe, mozda vas puno, moze da ubedi banke, na neki drugi nacin, da spasu firmu, vasa radna mesta, da dobijete plate za vas minuli rad, a da sutra nastavite da primate iste!
    Nadam se da me je sada bar neko razumeo. Jos jednom, pustite se ljudi internet revolucije i malogradjanskog stava "ubi gazdu". A gazda ni direktor ni odgovorno lice... Pomozite sada vi njemu i sebi!
  • Genije

    25.09.2011 20:19
    @ KCV
    Ok je clanak. Korektno je postaviti i izvor, ne samo novinara. Clanak je iz "Tabloid-List protiv mafije" ciji kredibilitet sada nije uputno komentarisati. Nisam negativan, vise sam suzdrzan. Znaju oni da napisu i istinu, ali i opasan spininig, a nisam uspeo da shvatim pod kojom strujom funkcionisu.
    Ne mislim da je sporno da je politika u igri. LSV, SPS, DSS, DS, G17, itd.. Nebitno koja je partija, cinjenica je da jeste. Ali je isto tako cinjenica i ono sto sam rekao da su klinicki centri tom istom unihemkomu, kao i vecini veledrogerija, ostali duzni.Pretpostavljam da svi znate u kakvom je problemu Velefarm...Ali u Velefarmu nema "pojedinca" kao vlasnika, pa da mu se pljuje i gazi po familiji..
    No, ja sam se u svojim komentarima upravo i pozivao na takve stvari, ne znam da li me je iko shvatio. Sustina je, pusti te se ljudi, molim vas, populizma i opste poznatog stava "gazda je lopov". Ako je lopov odgovarace za to. Ako nije nece. Neko malo vise, neko malo manje, znamo gde zivimo. Ni u razvijenijim drzavama od nas nije bolje, negde je i gore. Poenta je da gledate svoja posla, poenta je da trazite novo radno mesto ako u sadasnje ne verujete ili ako niste isplaceni za minuli rad. Sudovima i ostalim institucijama prepustite da se bave "vesanjem" ili "pomilovanjem", ako imate sta konkretno da iznesete - pomenute institucije su jedino validno mesto za to. Samo niko ne bi smeo da zaboravio ono sto sam vec rekao "prikrivanje krivicnog delaj je..."
    Pominjanje jovoviceve dece je degutantno, nepristojno i apsolutno nesvrsishodno - cime sustinski samo ispoljavate svoj karakter. I ponovicu g.Balasevica "na barikadama su uvek najbrzi, a nikad' i najmudriji..."
  • unihemkom

    25.09.2011 19:00
    LJudi nista ne vredi do 1 oktobra se radi i svi kuci Fajront.A Brankica iz insajdera vam je presla na tv Vojvodinu da radi kao novinar i nema nikakve pomoci.Nego uzmite knjizice i drugi posao od ovoga nema nista!
  • Magacinu i svim anonimusima

    25.09.2011 18:21
    XXX
    Pa ko sam i gde sam i da li sam bio UOPSTE radnik UHK-za MENE nebitno....Izvolite vi-pljuvaci,koji ste tamo-CINJENICA,predstavite se redom...ako smete...u sta sumnjam.Iskljucujem se,gadi mi se sve ovo...iako nisam bio,sad sam DEFINITIVNO neutralan.STA TRAZITE I STA STE CEKALI
  • MAGACIN UHK

    25.09.2011 17:49
    Bivsi radnice UHK-a predstavi se,da vidimo kako tvoje kvalitete nismo prepoznali dok si bio u nasim redovima!!!!Mora da ti je bilo dobro u Jovovicevoj firmi,cim si otisao iz nje,sramoto ljudska!!!!!Pljujes ljude koje ni ne znas,a svoje si dupe sklonio!!!!IME I PREZIME???????
  • Bivsi radnik UHK

    25.09.2011 16:33
    Odgovor CRNOM RADNIKU
    Kukkkuuuuuuuuuuuu,strasno stanje...izvini,ne bih rec rekao da sam pre shvatio....zelim ti sve najbolje
  • Crni Radnik

    25.09.2011 15:19
    odgovor:
    Ti si samo pajac sto visi s` tudje uzice,varalica sarena na vrhu tudje udice,u ovim mutnim vodama te koriste k`o ukrase,a ti pustaj krila sve dok te ne udave...
  • Klinicki Centar Vojvodine

    25.09.2011 14:08
    A.Nadj novinar

    Liga socijaldemokrata Vojvodine zarađuje od farmaceutskog biznisa

    Čanak na terapiji



    Mada izgleda nemoguće, jedna od najmanjih vojvođanskih stranaka ostvarila je monopol na tržištu lekova u Vojvodini. Članovi Lige socijaldemokrata Vojvodine dobro su raspoređeni u apotekarskim ustanovama širom ovog novostvorenog regiona, pa je prihodovanje od partijske provizije sasvim solidno...


    A. Nađ


    Direktor JP Apoteka Novi Sad je stomatolog Dušan-Duda Milošević, visoki funkcioner LSV-a, iako za to radno mesto nema potrebnu kvalifikaciju. Ovo je najveća apotekarska ustanova u Vojvodini, koja od Fonda mesečno dobija 120 miliona dinara za kupovinu lekova. Od ove sume 65 miliona dobija Unihemkom sa još jednom firmom, a svega 10 miliona ostale veledrogerije, i to za nabavku citostatika, specifičnih lekova i pomagala koji se uglavnom koriste u bolničkom lečenju, pa tako Nenad Čanak i njegovo društvo mogu da uzmu svoj procenat.
    Ministarstvo zdravlja je dalo preporuku za kupovinu lekova domaćih proizvođača, ali Nenad Čanak, koji se očito pita u ovoj stvari, to ignoriše. Zato je u toku nabavka lekova iz inostranstva, preko firme Unihemkom, za šta Čanak i LSV dobijaju proviziju od 30 odsto, a za dalju prodaju u Vojvodini dobijaju 8-14 odsto. Ovaj procenat se deli sa direktorima apotekarskih ustanova u Vojvodini, pošto su LSV i Nenad Čanak lično omogućili navedenim firmama da, osim Novog Sada, lekovima snabdevaju celu Vojvodinu.
    Osim u Vršcu, direktori apotekarskih ustanova svi su iz LSV-a. U Zrenjaninu Dubravka Martinov, u Subotici Svetlana Rudinski, u Somboru Danica Basarić, u Pančevu Nada Beba. Direktorka u Zrenjaninu će biti smenjena pošto nije zadovoljna procentom, a direktorka u Kikindi, koja je 21 godinu na tom mestu, odavno je stekla uslove za penziju, ali za ostanak plaća Čanku - danak.
    Pošto je kupljenim lekovima rok za upotrebu pri isteku, (uz nešto viši procenat i jači pritisak) vrši se prodaja u privatnim apotekama - uz 14 odsto. Za ovaj posao određen je terenski operativac dr Milorad Mitrić, vaskularni hirurg.
    Pre dve godine Memofarm je uložio ogromna sredstva za uređenje, rekonstrukciju i opremanje velikog broja apoteka, ali Čanak i njegova banda su im pomrsili račune, tako što su ih bukvalno istisnuli sa tržišta, pa je Memofarm presavio tabak i tužio ih radi povraćaja uloženih sredstava.
    Uzgred, 18. aprila ove godine, u Master centru novosadskog Sajma održana je Skupština udruženja farmaceuta Vojvodine koja je bila i izborna. I Izvršni i Upravni odbor sačinjavaju uglavnom (90 odsto) članovi Lige socijaldemokrata Vojvodine.
    Ako ste nepristrasni pustite ovo i ako vam vam je radio slobodan za medije!
  • Bivsi radnik UHK

    25.09.2011 12:27
    Crnom radniku
    Da sam ja Jovovic,zbog ovakvog vredjanja ne bih vam dao ni mrtvu macku,pljuvali ste ga i kad je plata bila redovna.Predstavite se svi imenom,pa onda kupite trunje,kukavice i bando....I sta vise niste nasli drugu,mnogo bolju firmu...Zato sto ste nesposobni i neradnici,huskaci....Bogu hvala pa ne moram vise da vas gledam,svasta bih ja imao da napisem i o vama.....
  • Posmatrac

    25.09.2011 11:31
    Poruka moderatoru
    da li je i vama g.Jovovic duzan cak 20 hiljada,pa dajete sebi za pravo da tako pristrasno plasirate komentare.Iz istog smo grada,doci cemo mi i do vase redakcije,ako treba,po objasnjenje i opisa vaseg posla.Pozdrav.
  • Posmatrac

    25.09.2011 11:29
    Odgovor za "Genije"
    Zaista je i u ovako teskim trenucima,s teskom temom, naci prave,pismene reci,znati sustinu i srz problema i privrede,s cime ste vi upoznati-vidim.Zao mi je da trosite svoje dragoceno vreme i trud na "ljude" koji niti su pismeni,niti zele ista normalno i miroljubivo da rese.Ne znaju oni ama bas nista,osim da vredjaju,lazu i prozivaju i "mrtve majke" ako treba,bez imalo stila.Niko ne osporava njihov dinar,i verujem da je to zakonski tako i regulisano,osim sto je potrebno to "surovo" vreme....ali ovo divljanje i ponasanje nema opravdanja.Stidim se s kakvim sam ljudima radio.
  • Posmatrac

    25.09.2011 11:21
    Odgovor za CRNOG RADNIKA
    Hvala,ja na tvoju zalost nisam bas ni na kakvim lekovima.Za tvoju bolest-pimitivizam i divljastvo ionako ne postoji lek.Posle sve ove diskusije,niti mi je stalo vise da ista procitam.Dobili bi vi od mene platu i takvu tuzbu za vredjanje,da bi i bez gaca ostali.Otvori neku knjigu-ako uopste znas sta je to,pa procitaj sta je to privatna imovina,a sta utopisticki socijalizam.Fuj!
  • crni radnik

    24.09.2011 23:43
    za "posmatraca"
    vi ste na nekim jako losim lekovima,promenite terapiju pod hitno!!!
  • Genije

    24.09.2011 23:19
    opet ja 2/2
    Moram ovako iz dva dela, ne dozvoljava mi moderator izjedna :)

    Da li se iko od vas zapitao koliko Klinicki centar Novi Sad duguje firmi Unihemkom? Da li se iko zapitao koliko Klinicki centri van Novog Sada, i apotekarske ustanove u i van Novog Sada, duguju firmi Unihemkom. To nije baceno, to nije potroseno uzalud, to je koristilo nekome kao lek. Slazem se da je profit iza svega toga, ali treba ponekad biti i samo covek (ovo bih rekao i svakom bankaru koji je pustio menicu, a direktno ime veze sa prometom lekova i pomenutim institucijama) pa shvatiti da je neko imao i koristi od svega ovog, i to korist najbitniju, po meni, korist za svoje zdravlje! O tome, siguran sam, je malo ko razmisljao, nazalost, ali i to je cinjenica. Kao sto je i cinjenica da je stotine hiljada ljudi nezaposleno, na socijalnoj pomoci, penzionera itd.. koji najurednije imaju overene zdravstvene knjizice i koriste usluge pomenutih institucija, koje opet na kraju privatnom kapitalu odgovare sa zakasnjenjem. Ovo je vise moralisanje koje bih uputio "bankarima" ali... ovde nema mesta za to.. samo ubacite ovaj cipic negde u razmisljanju i zamislite da je vas, "neplacen" rad, mozda nekome jako pomogao!

    I poslednju stvar (i to mi isekao moderator:) ). Mladjeg Jovovica, takodje spomenutog, licno poznajem. Momak nit' je voz'o "dzipa", nit' je slup'o tog istog "dzipa". Momak je sportista. Promovise sport u najboljem smislu te reci i vrlo je uspesan u tome... tako da, pustite coveka, on vam je redom po najmanje kriv. Vise sam kriv ja, nego on.
    Cao svima :).
  • Genije

    24.09.2011 23:09
    opet ja :)
    1. Hvala svima koji su procitali moj komentar.
    2. Nikako hvala moderatoru koji je isekao moj komentar... a taman dodjoh do sustine.

    Nekako sam napisao, u naletu inspiracije, probacu da ponovim:
    a. Skoro sam siguran da g.Jovovic nije lice za zastupanje (zakonsko) u svojim drustvima. Covek je vlasnik i to je sve. Povukao sam paralelu izmedju sebe samog koji posedujem 0,00X % vlasnistva u Energoprojekt holdingu - i sta sada, energoprojekt ne isplati licne dohotke i ja kao akcionar (suvlasnik) treba da odgovaram, ili odgovorno lice za to? I da budem prozivan?
    b. Znali ste za navodne "malverzacije", krivicna dela? Upoznati ste sa tim sta u zakonskim okvirima znaci "prikrivanje krivicnog dela"??!! odnosno "cutim i to nisu moja posla" dok ja primam platu? Jel to to?
    a+b = > smernica za sve one koji se ovde ostro pozivaju na zakone, hapsenja, Brankice Stankovic(iako licno izuzetno cenim rad gdje Brankice). "znali smo mi za mutne radnje".. pa sto niste prijavili?? Sta, moral proradi samo kada je dzep u pitanju?? I na kraju, tanka je linija osudjivanja morala g.Jovovica, i vas svih koji ste "znali" za NAVODNE kriminalne radnje, a o istima cutali.. pa sada "hopa cupa" progovorili...
    Neko me je opomenuo da se ne "blamiram" jer sam i sam rekao da sam povrsno upoznat sa poslovanjem Unihemkoma. Tacno, e bas zato sam dao sebi za pravo da prokomentarisem i dozvolim da me ovo iziritira. Povrsno, ali sigurno, ja sam znao da ste imali plate redovno i to je cinjenica. I ne bas tako povrsno znam sta se desava sa Unihemkomom... i vidim da ste masovno sada poceli da iznosite prljav ves, a ranije, iako povrsno posmatrajuci, nisam cuo da su zaposleni iznosili taj isti prljavi ves.
    Da zaprepascenje bude jos vece, g. Jovovic me ne interesuje. Ne branim ga. Bavim se slicnom delatnoscu i pazljivo sam posmatrao kompaniju kroz prizmu konkurenta. Nikada, pa ni jedan dinar nisam ni zaradio, a ni potrosio sa tom firmom. Jednostavno, kao covek sam odreagovao, jer ovo nije fer.
    Parola "hocemo pare SAMO koje smo zaradili" je ok, i tacna...ali nacin...procitajte moj prethodni komentar sta na to ima da kaze Djordje Balasevic ;).
  • 24.09.2011 21:28
    Za Brankicu Insajder B92
    Slazem se,ovde bi Brankica imala pune ruke posla!Da je zovnemo?
  • Insajder

    24.09.2011 20:52
    Apel
    BRANKICE UKLJUCI SE... RASTURI MAFIJU. VEC SI BILA NA DOBROM PUTU!
  • Istina

    24.09.2011 20:45
    Strucni kadar
    Da, evo nas kritizera, strucnog kadra... Nazovite nas kako hocete.Da, radili smo tamo kada su plate bile "redovne" ali smo i otisli pre pet godina iz kako kazete "dobre" firme koja "hrani toliko porodica u Vojvodini". Ja sam imao izbor ali ovi ljudi sada ga nemaju. No, kako god ali tu se NIKADA NIJE RADILO PO ZAKONU. SKOLA ZA MITO I KORUPCIJU.
    Pozdrav za Paju Gaju Vlaju.
  • Bacvanin

    24.09.2011 19:59
    Srbi su sveti narod, nikakvi licemeri, nista gori ni veci od bilo kog naroda, ali sa neverovatnom izdrzljivoscu.
    Nije ovo pljvuanje u bunar iz kojeg si vodu pijo, niti ujedanje ruke koja te je hranila. Nismo mi okrenuli ledja coveku cim je zapao u probleme.
    Shvatali smo da je svetska ekonomska kriza, da se mora kais steci, i zato smo u koverti pronalazili i 100 dinara.
    Ali manite se oda kapitalizmu i to ovakvom. Probajte ovako nesto da zamislite u pravim kapitalistickim drzavama.
    Nema vise sindikalnih prava, niti radnicko samoupravnih revolucija, gospodine genije, niti to neko priziva.
    Ne volim svoju zemlju manje zbog ovoga, jer znam ko vlada svetom i da je ovo samo posledica globalnih pomeranja.
    Ali hvalospevi gazdi koji je duzan na desetine miliona evra, a koji je firmu doveo do bankrotstva(ili je ovo samo manevar, sa stecajem) su bar toliko neukusni koliko kazete da su licemerni i neukusni komentari radnika koji traze svoje plate.
    Gospodina Jovovica niko od radnika ni ne zna, jer covek se nije udostojio ni da se javi sa dobar dan kada je nekada davno posecivao firmu.
    Kazu s kim si taki si, e pa ako se g.Jovovic druzi sa onima koji rade za strane interese, i kojima je cilj da upropasti sve domace firme, sta onda ocekivati?
  • MAMA

    24.09.2011 18:08
    ZA POSMATRACA
    Ma,da,sigurno biste proverili za koga radite!Pa taj covek se godinama nije pojavljivao u nasoj firmi,imao je pametnija posla,da osvaja nove sfere trzista.Druge je podmetnuo da se potpisuju za njega i gde treba i gde ne treba,njegovog potpisa nema nigde.Briga mene za koga radim,dokle god radim posten posao i dokle god sam posteno placena.Nije on sedeo sa mnom i pio kafu,pa da znam sa kakvim covekom imam posla.Kad god je dolazilo do problema u nasoj firmi,podmetao je druge ljude.On se nije pojavljivao dok nije zagustilo.Sada je kasno.
  • Posmatrac

    24.09.2011 17:07
    Gospodji mami i ostalim "pljuvacima"
    Videh sta se sve ovde iznelo,napisalo,reklo...Zgranuta sam nemoralom,sveopstim nemoralom i samoporicanjem svojih izjava.U jednom momentu prozivate,sudite i Jovovicu,pa i njegovoj deci,a zatim sledi izjava:Ne interesuje nas ni Jovovicmni ljubavnice......Pa,strasno,kakvo licemerje.Stiglo vas je sve to sto ste i zasluzili,posto vas ne interesuje moral,cojstvo-necojstvo tog Jovovica,samo plata.Kako jadno.....pa ja bih vrlo dobro proverila(NAROCITO AKO SAM RODITELJ-MAMA) za kakvog ja to coveka radim 10-12 sati,za bednih 20 hiljada!A sta ste ocekivali?Taj lazan moral,prevrtljivost je velika boljka Srba,zao mi je....
  • crni radnik

    24.09.2011 16:40
    za genija
    ljudi samo traze ono sto su zaradili,nista vise...
    A sto se tice cinjenica sam si rekao da situaciju poznajes povrsno,zato nemoj da se blamiras...
  • pravda "Bravo Genije!"

    24.09.2011 15:49
    Sve mi se svidja kod Vas,od pravopisa do izrazavanja,jedino jos taj kompleks da izlecite i Vi ste savrsena osoba! Nepismeni traze samo ono za sta su radili-SVOJU PLATU!Ne zanima ih nista drugo ni Jovovic ni razvojni put unihemkoma...
  • Genije

    24.09.2011 13:35
    ..i da dodam
    Poznati stanovnik naseg prelepog grada je u jednoj pesmi rekao...
    " na barikadama su uvek najbrzi.. a nikad i najmudriji.."..."vremena su nezgodna za momka kao ja koji gleda svoja posla, nisam lutak da me naviju..."
    Pa se zapitajte o vasoj "revoluciji" na Unihemkom ispred kompjutera.
  • Genije

    24.09.2011 13:33
    Nepristrasno
    gg draga,
    *(za nepismene, nazalost vecinu, ovo "gg" znaci gospodo).

    Retko kada se usudim dati sebi za pravo upustati se u ovakve polemike. S obzirom da poznajem g. Jovovica, istina povrsno, da poznajem razvojni put kompanije Unihemkom, takodje povrsno, a takodje poznajem i "nas" mentalitet, ipak sam nasao za shodnim prokomentarisati ovo - sto bih u najmanju ruku nazvao "baljezgarijama".

    Naime, cinjenica je da licne dohotke niste dobili za poslednjih par meseci. Cinjenica je da ste ih proteklih GODINA dobijali redovno! Cinjenica je da nisam cuo da je iko od vas, kritizera, rekao da je firmu napustio dok je firma 'radila' i dok ste naknadu za vas rad dobijali na vreme i u iznosu koji vam je bio poznat! Da li je taj iznos, naknade za vas rad, nizak ili visok, subjektivan je stav. Takodje, cinjenica je da je u Srbiji vise od milion radno sposobnih nezaposleno i cinjenica je da vi svi to VRLO DOBRO znate; Zasto to kazem, jer da nije tako, davnih dana biste svi redom napustili Unihemkom i potrazili novo radno mesto. Bilo vam je dobro, radili ste, primali ste naknadu za vas rad. I niste vodili brigu o pomenutih milion nezaposlenih. Niti ste bili ovako "revolucionarno" prisutni ni u jednoj polemici koja se ticala nekog drugog privrednog drustva. Kako bih ostao u zoni pristojnosti, ovo cu okarakterisati kao "licemerje".
    Takodje, siguran sam, znate bolje i od mene, da dobar kadar uvek moze da nadje radno mesto, negde u nekom drugom okruzenju. Vezano s tim, mislim da ste svi imali identicnu priliku...
    Isuvise je lako baviti se populizmom. Isuvise lako prihvatamo navike od davnina, kada je demagogija u "radnickom savezu" znacila i resavanje problema. Jako tesko prihvatamo nove zakone i nove pravce, a hteli mi to ili ne, cinjenica je, takodje, da zivimo u vremenu kapitalizma, a ono pomenuto - vezano za "radnicke saveze i sindikate" je daleko proslo vreme. Prema tome, sto bi omladina rekla, "suplja vam prica".
    Ne mislim da branim g. Jovovica. Niti mi je to na kraj pameti. Ali zelim da stanem na stranu njegovom sinu. Licno ga poznajem. Niti je "slupao" "dzip". Niti je bahat, niti je osoran. Suprotno tome. Mladic je sportista, aktivno promovise sport i uspesno gradi svoju sportsku karijeru, studira i ne bavi se poslom svog oca.
    Neko je spominjao i "razvojni put" Unihemkoma. citiram "od barake do...". Ja bih to stavio u kontekst hvale, a ne u kontekst u kome je stavljen. Taj isti g. Jovovic je radio i po 20 sati dnevno, i njegovo je pravo da sa SVOJIM kapitalom radi sta hoce. Da li ga je zaradio lako ili tesko, to zna samo on. Ali ga je stvorio ON. I moze da ga razlupa ON.
    Odgovornost, na koju pozivate. Nemojte pozivati g.Jovovica. Pozovite prvo sebe. Potom pozovite odgovorna lica, tu prevashodno mislim na direktore. Nekako sam siguran da g. Jovovic vec duze vreme nije odgovorno lice u svojim kompanijama. S obzirom da se drzite "slova zakona", pozivate na sudove i presude, naplate i prinaplate... pozivajte se u tom smislu na zakon do kraja. Jovovic je samo vlasnik pomenutih drustava. Ja imam, 0.002% vlasnistva Energoprojekt Holdinga, koje sam kupio na berzi, u redovnom procesu trgovanja. Da li to znaci da sam ja odgovoran ako sutra radnici energoprojekta ostanu bez plate? Ili je za to odgovoran onaj koji je i pred zakonom odgovoran??
    Na kraju, zar vas nije sramota, da u drzavi, u kojoj ljudi rade i po 2 godine bez i jednog primljenog dinara na ime naknade za rad, vi pljujete, kunete i proklinjete nesto iz cega ste se hranili. Zao mi je, iskreno, ako su licni dohotci bili niski, ali vas niko nije terao, imali ste priliku...da se ne ponavljam...
  • lts

    24.09.2011 12:29
    Nazalost od plata nema nista on je duzan bankama a ne drzavi nego ljudi trazite drugi posao .Ako se nagodi sa politicarima eto druge firme zato sto politicari vode ovu drzavu a nema pravnog sistema i trebali su Turci da pobiju sva ova g.... Balkanska i nebi do ovoga ni doslo i svaka mu cast gospodinu Jovovicu nije dzabe bio ekonomista godine ipak je jaci od drzave.
  • STRSLJEN

    24.09.2011 11:57
    za NS
    Neko kao gdja NS ne treba da se ukljucuje u ovakve polemike,jer,ocigledno ne muci nasu muku.Proverite gdjo NS da li ce za vas biti mesta u novoj Jovovicevoj firmi,koja ce uskoro ugledati svetlost dana.Siguran sam da hoce,jer mu bas takvi trebaju.
  • Gospodji- NS

    24.09.2011 09:03
    Gospodjo" NS", da li Vi shvatate da Jovovic duguje plate svojim radnicima?! Iz kojeg ste Vi filma? Kada plati za ono sto smo mu radili "tada neka radi sta hoce i mi cemo reci :"moze mu se"!Nas ne zanima ni on,ni njegova ljubavnica,ni njegov dzip,ni VI!!!! Vi ste nama svi postali smesni,mi samo trazimo ono za sta smo radili!!!! Pozdrav!;)
  • NS

    23.09.2011 23:15
    Gospodjo mama, ako vec nemate pametnija posla pa piskarate ovuda u prazno, bar proverite nesto pre nego sto izjavite... Plasirate dezinformacije. Da nesto znate, znali bi da je crnog dzipa od 50 000 u februaru slupala vasa direktorica Ljubica Prica, a ne Jovovicev sin. A to da Jovovic trosi za vece neciju platu, samo cu reci - moze mu se! Covek se izborio, i ima pravo da radi sta hoce. Ova Srbija je puna zavisnih ljudi, tako da vas ja ovim komentarom pozdravljam, i zelim vam da toliko sposobni osnujete svoju firmu i da uspete da ostvarite sve to. Pozdrav ;)
  • crni radnik

    23.09.2011 22:23
    svi zajedno!
    PODRSKA SVIM STRAJKACIMA,SAMO NAPRED SVI ZAJEDNO!!!!!!!!!
  • Bivsi radnik

    23.09.2011 21:49
    Samo posteno
    Draga koleginice "Mama",nemoj da gresis dusu i prozivas Jovovicevu decu,kojima je sam Jovovic davnih dana okrenuo ledja,kao sto je i svoju suprugu nemilosrdno ostavio na ulici.Slucajno znam tog decka,cestit je i skroman momak,i nikakav dzip on nije razlupao,nesto si ti pomesala.....mozda njegova ljubavnica,neki brat.Vec ako se borimo za svoja prava,onda to cini pravedno,bez laznih informacija,nismo mi takvi ljudi!
  • MAMA

    23.09.2011 21:31
    Jos uvek posedujemo dostojanstvo,zato se ovde i polemise ovoliko.Koliko god da je bilo tesko izdrzavali smo,dokle god su plate bile redovne.I sada bi cutali i radili da tih svojih 20 hiljada dobijamo na vreme.Jednostavno,ko je imao vezu za bolje radno mesto,taj je i otisao.Ostali smo mi bez izbora i oni kojima se,samim tim moze lako manipulisati.Garantujem da se niko od nas ne bi bunio samo da nam tih 20 hiljada bude uplaceno na vreme,svi bi cutali i radili,bez obzira koliko su to bedne pare,jer smo svesni da je ovo Srbija i kako se poslodavci odnose prema radnicima.Cutali smo i radili sve ove prethodne mesece,kada nam je prekinuo davati drugi deo plate.Ali ovo sto se sada desava je previse.Sada nema ni prvog dela!!!!!I Jovovic je svestan svega toga,zato nas i testira-da vidi koliko cemo izdrzati.A ti,NS,ocigledno nemas decu,a ako ih imas onda ti je zakrzljao ocinski ili majcinski instinkt,jer u suprotnom ne bi pricao takve stvari.Ocigledno ti je nepoznat osecaj bespomocnosti i uhvacenosti u klopku beznadja,kada ti neko otima ono tvoje krvavo zaradjeno,a tvoju decu ostavlja na cedilu zajedno sa tobom.Volela bih da to nikada ne osetis,jer nije nimalo prijatno.Zato se pokrij usima i ne nastavljaj temu u kojoj se ne pronalazis.Taj Jovovic je unesrecio toliko porodica sirom Srbije i toliko gladne dece ostavio ,da ne znam gde ce mu dusa...dok njegov sin lupa dzip od 50000E,a on za vece potrosi nasu platu.
  • boro djukic

    23.09.2011 21:20
    samo nek on isplati nama dug
    NIKO NE SPORI da je Jovovic bio dobar poslovodja,dok je placao ono za sta se radilo,ali kada je doslo do toga da DUGUJE radnicima plate, on VISE NIJE DOBAR POSLOVODJA!! Sad se ta "RUKA KOJA JE HRANILA" pretvorila u pesnicu na kojoj palac viri izmedju kaziprsta i srednjeg prsta...Svi koji brane ovog sto duguje pare ,nisu se puno oznojili radeci tamo ,nego su clanovi firme"stric,baba,sestra,đed.."
  • SR

    23.09.2011 20:51
    Odgovor za NS
    Strasnooo? Da jeste strasno, za tu "ruku koja nas je hranila" su NASE RUKE zaradile sve sto ima ... A to kako nas je hranila dobro znamo jer vec odavno nismo tamo! Kada vec pominjes i zadnji deo tela, ti koji se iz nje ne vide i dalje su na istom mestu i u istoj pozi. U glavnoj zgradi, na istom spratu i mozad im mozete prepoznati nozne prstice!
  • NS

    23.09.2011 18:21
    odgovor Mami
    Pa zasto ranije nije bio lopov, prevarant i ostalo?! Kada je sve bilo dobro niste se bunili, sada ste se uzdigli. Ako je sve bilo ranije tako kao sto pisete, STA STE TRAZILI TAMO lazni moralisti?! Zasto niste promenili radno mesto?! To je Srbija, i ovaj usrani narod, koji sere samo kada je lose... Uostalom, potrebni ste deci, zasto im se sada ne posvetite nego sedite i pisete ove smene komentare!?! I ja sam ostao bez plate, ali ne i bez dostojanstva ;)
  • Banatplast

    23.09.2011 17:35
    Plandiste
    Puna podrska iz plandista od plasticara.Valjda ce pravda pobediti u ovoj usranoj banana drzavi!!!!!!!!
  • MAMA

    23.09.2011 16:32
    ZA "NS"
    Gospodine NS,ti mora da si bio u Jovovicevom dupetu kad znas da je jos ljudi tamo bilo.Ljudi su ogorceni jer su izmanipulisani i namajmunisani,toj firmi su poslednjih godina podredili svoj zivot,jer sa smenama od 10,12 i vise sati nije ni moglo biti drugacije.Nasa deca su ispastala,jer pored sebe nisu mogli imati roditelje koji mogu da im pruze ono sto je neophodno.A sve to zahvaljujuci Jovovicevoj halapljivosti,jer da nije hteo da bude i farmaceut,i mesar i poslasticar i ko zna sta jos,do ovoga ne bi doslo.Posteno smo zaradili svaki usrani dinar,a sada moramo da prosjacimo za svoje pare.Tako se svi osecamo.Samo cekam dan i pribojavam se kada cu cuti da je pobegao sa nasim parama negde daleko.Bolje da i ne razmisljam o tome.
    P.S.Zahvaljujem se kolegi na podrsci i nadam se da nasa borba nece prestati.Ne smemo pustiti lopova da se izvuce.
  • Topalovic

    23.09.2011 15:55
    Ne pljuj u bunar iz kog si vode pio!
  • Milka Canic

    23.09.2011 15:51
    Evo jedna mala anketa za sve prisutne: Koji bi od vas pljuvaca prvi poleteo nazad u firmu na zeleno svetlo? Ja dajem svoj glas na ove sa najslikovitijim komentarima :)
  • Nebitno II

    23.09.2011 15:45
    U corku
    Da,sve vas destruktivne,koji blatite sve ljude u slicnom problemu,trebalo bi corkirati,jer pravite haos i bolesnu atmosferu u ovoj opstoj krizi.Ako ste tako jako pametni,osnujte firmu i radite punom parom,najbolje.Prosto ne mogu da verujem,da je taj Jovovic gradio tolike godine tu firmu,da bi je samo tako unistio,nema logike,drzava je tu umesala prste,ili ko zna ko....
  • NS

    23.09.2011 14:40
    STRASNOOOO
    Najlakse je ujesti ruku koja vas je godinama hranila ;) Sta je bilo sve ove godine dok ste se hranili od Unihemkoma, ne zna se ko je od vas pre virio iz gazdine guzice, sad tu ogorceni nasli da serete i pricate u prazno, kao niste smeli... C c c
  • Nebitno

    23.09.2011 14:34
    Odgovor "MAMI"
    Dao Bog pa tvoja deca DOZIVOTNO uzivala kao Jovoviceva!!!I bice tako!
  • Podrska

    23.09.2011 13:58
    Podrska na kvadrat
    Poslovni Partneru sa tvojom pameti u glavi verovatno bi ga i podrzali :-) ALI ja sve ne znam kako cu pre .. dal za usi, dal za ruke na ledja ili za gusu! Da dodjem nemam para za kartu hm mozda da se svercujem u busu da bi ga podrzao. Ako se i to desi, na poslu cu da skapam jer od cega da kupim topli obrok kada se ne isplacuje. Ako Vi poslovni partneru imate jos neki PAMETAN predlog slobodno ga sprovedite u delo, evo mi cemo Vas podrzati!
  • Usrani radnik

    23.09.2011 13:02
    Sta mi naprica to mozes u vrticu da pricas poslovni partneru niko ne pusta menice pre vremena
  • Poslovni partner

    23.09.2011 11:13
    Pamet u glavu
    Protiv kompanije se vodi ozbiljna kampanja.globalni distributeri imaju ambiciju da velike domace distributeri uniste i zavladaju domacim trzistem. Jovovic im je velika smetnja,napad na njega je kordinisan sa stranim bankama. Razumem Vas strah ali verujte da ce i Vas upotrbiti kao orudje za unistavanje domacih dobrih firmi . Dajte se u pamet razgovarajte s rukovodstvom nadjite resenje a to je strpljenje. Banke su pre vrenena aktivirale kredite koje je firma investirala. Ako posluzite kao orudje u rukama stranih interesnih grupa bicete zrtve istih. Ne branim Jovovica , al znam metodiku rada jer jos slicnih akcija je u toku. Mozda vam je nekad bilo dobro UHK ,sedite i razgovarajte resenje postoji. Ne dozvolite da budete okidac na srtanom pistolju. Svi ste zrtve. Dajte se u pamet ljudi. Sami sebi pomognite. Vrsac
  • pravda

    23.09.2011 08:47
    pravda
    ostala je samo fukara i raja i mi s'njima na belome 'lebu....
  • EX

    22.09.2011 20:30
    MA STA MI NAPRICA...
    Postovana gdjo MM,Vi ste dobili stan od UHK,te stoga i Vasi komentari nemaju nikakvu vrednost.Zasto niko ne spominje osobe koje kao penzosi rade u UHK,a pri tome jos dobijaju i po cetverocifrene iznose plate(naravno u eur)Strucni kadar?Od eletrotehnicara do poslasticara,pa sad vidite kako se tu posluje.Proverio sam u PIO,za 2011.nije uplacen staz,a kako stvari stoje-nece ni biti...I sto rece nas nobelovac“Dođu, tako, vremena, kada pamet zašuti, budala progovori, a fukara se obogati!”
  • Profesionalac

    21.09.2011 21:17
    Najnoviji podaci nbs lts lovcenac 106,936,369,73 din unihemkom 1,916,935,074,91 din Banatplast 84,566,748.79 din sarahem 565,754,960.87 din blokade racuna
  • Profesionalac

    21.09.2011 20:53
    Dusko Kovacevic
    Nije Sloba kriv mi smo govna?!
  • crni radnik

    21.09.2011 12:22
    za tehnika
    ako hoces i dalje da saradjujes sa "ekonomistom"
    jovovicem podigni neki kredit pa pomogni coveku vidis da mu ne ide bas najbolje...
  • Prijatelj

    21.09.2011 09:14
    Savet
    Sacuvajte i nemojte iznositi bas sve informacije i podatke koje imate... Ostavite nekog keca u rukavu! Ovako banda moze na sve da se pripremi!
  • MAMA

    20.09.2011 19:45
    Borba
    Moramo se boriti,jer od ćutanja nema ništa.Tužbe se spremaju i uskoro će ih svojim udarcem osvestiti i probuditi iz kibernacije u koju su upali poslednjih godina.Svi racuni Unihemkoma u Srbiji su blokirani.To je izgovor gospodinu Jovoviću i njegovoj bandi da kažu da plata nema,da ih nece ni biti,jer oni nemaju novca da nas isplate.Ali,gospodine Jovoviću,pa nismo mi svi tamo baš toliko mutavi,pa da ne znamo da ste vi sebe i svoju porodicu obezbedili na vreme.Pa zar vi mislite da mi ne znamo za vaše racune na Kipru,na kojima su basnoslovne sume novca.Isplatite nas odatle,i to što pre,jer kad vam krenu takse na sve ove tužbe koje će vam biti napakovane,neće vam biti dobro.To vam je savet svih nas vaših radnika,odlično rešenje za obe strane.I rapidno,što je najvažnije.Nemojte dozvoliti da dodje do toga da moramo da sklanjamo žabokrečinu s kojom ste se stopili i da zagrebemo malo dublje tamo gde mi ne bismo smeli.Tek onda neće biti dobro.Ne sme se ćutati,o ovome se mora pričati i pisati,da već od nekoga,pa neka to bude i Unihemkom,krene čišćenje Srbije od korumpiranih skotova.Istina mora izaći na videlo,a mi smo tu da joj prokrčimo put.Samo napred u borbi za pravdu,prijatelji moji!!!!!!!
  • Banatplast

    20.09.2011 15:12
    plandiste
    Podrska mami svaka rec ti je na mestu.Pruzamo ti podrsku svi zaposleni iz banatplasta plandiste jos jedne od prvih firmi sto je gos.Jovovic kupio jos krajem2002 god dokapitalizaciom isamo uzimao kredite a mi radnici prva,druga treca smena radi za dzabe za usranih 20 hiljada dinara.Gusi se u smradu i plastici i psihickoj torturi ali svemu dodje kraj mi smo tuzili za neisplacene zarade maj jun jul i strajkujemo od 15 avgusta dva puta je bio kod nas obecavao aik banku ali to je bila kupovina vremena .Sreca pa su nam ljudi iz Vekica javili da slucajno ne prihvatimo ovu precvaru i porucujemo svim jadnim radnicima da izdrze i da ga tuze za svoje zarade ne gube nista i tako su sve izgubili pozdrav iz Plandista>.
  • ;-))...

    19.09.2011 23:21
    lepa zgrada....
    spolja sve sija a iznutra sve trulo!...mi jadni pali kao i svi na spoljasnu lepotu ;-)))...ipak je vaznija unutrasnja lepota od spoljasne ;-)...kasno sam shvatio nazalost...ali nadam se da cu to ispraviti kao i sve do sada...OBECAVAM!!!...nemam vise sta da izgubim idem do kraja.
  • Strajkac u usponu!!!

    19.09.2011 18:55
    Ocu svoje pare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dok se taj gazda gadja milionima mi nemamo za hleb. Sreca moja pa me nisu primili da radim kad sam dolazio na razgovor, ali bi voleo da ni je taj Jovovic tata :D Mozda bi i ja lupao svaki mesec kola od 50 000 evra. Moze mi se!
  • Mama

    19.09.2011 17:07
    Napokon
    Napokon da smo uspeli da pokrenemo i ovu temu.Bilo je tesko godinama grcati u tom magacinu,ostajati u smeni od ponekad i 15-16 sati.Dobijali smo za nocni rad po 1000 dinara nedeljno,kada su gospodin Jovovic i njegovi mafijasi zgrtali po 100 miliona dinara dnevnog pazara.Tada smo mu svi bili dobri,jer smo cutali i radili skoro za dzabe.Sada,kada nas je doterao do ivice egzistencije,kada nasa deca nemaju sta da jedu,a mi slobodno mozemo da krenemo da ronjamo po kontejnerima,sada ne valjamo,jer smo potrazili pomoc ljudi koji su u ovoj truloj i korumpiranoj Srbiji ostali za nas slamka spasa.Licno sam rekla gospodji Nadi Vidovic,sekretaru Samostalnog Sindikata grada Novog Sada da se nadam da je ona neko ko nema cenu i ko se ne moze potplatiti,jer svi ostali mogu.Svi bukvalno,od poreske,preko trzisne i finansijske inspekcije.Nadam se da ce istina izaci na videlo,da ce gospodin Jovovic sa svim svojim mafijasima zavrsiti iza resetaka,jer za to ima debele osnove.To zna svako ko je radio u magacinu Unihemkoma.Jadni smo svi mi koji smo jos uvek tamo i za koje nema izgleda da ce biti bolje.Neka nam je Bog u pomoci.Samo da izvucemo nase pare.
  • nn

    19.09.2011 07:04
    Moralo je puci kad tad!
    Ko tamo nije radio nema pojma sta je muka,a o kadru i strucnosti da i ne govorim, moralo je puci kad tad.
    Sve sami direktori i sefovi po rodbinskoj i politickoj liniji,setkali se po celi dan i izigravli ludilo..A posteni ljudi grcali.
    Al sve dragi Bog od gore vidi.
    Zao mi je ono malo postenih ljudi koji sad ostase na cedilu ...
    O ponizenjima i uvredama da i ne govorim...
    Srecom pa sam se izvukao odatle..
  • Rezervacija

    19.09.2011 06:32
    Reply
    Gospodine Tehnik, saradjivaliste sa Jovovicem... hm. Jel ima jos ovakvih saradnika? Molim da se jave da rezervisemo celiju, samo na vreme znate da je guzva!
    ps
    Ima nas koji smo radili za Jovovica i DOOOBROOO znamo kako se radi a pored svega VRLO smo voljni da svedocimo!
  • pravda

    19.09.2011 05:57
    pravda
    "pouzdano znam da veliki broj radnika pa i drugih firmi je lepo zivelo dugo vremena zahvaljujuci firmi Unihemkom!!!Ne znam samo vi sto laprdate tu bezveze da li shvatate da ce propast ove firme biti veliki udarac za Novi Sad " OVO KAZE NAS TEHNIK.....veliki broj radnika jeste zivelo lepo,jer su to bili braca,sestre,kumovi,snahe,zene...od Jovovica,a ostala boranija nije bas tako lepo zivela od te plate ni kad je firma cvetala,a Jovovic bio proglasen za ekonomistu godine....radi u trecoj smeni ali ona ti nece biti placena ,jer ti je to usluga ucinjena od strane sefova, da ne bi dosao u 16h na posao a otisao u 6h....Nego dodjes lepo u 22h pa ostanes do 6h,to je tvojih 8 sati rada,za bednu platu ...NEKA SE ZAVRSILO!!!!!
  • Banatplast

    18.09.2011 19:06
    Tehniku pozajmi mu 24 miliona eura kad ti je stalo do Gospodina Jovovica!Sta lepo za jebenih 20 hiljada dinara prva druga treca smena.Nije mi drago sto je propala firma zbog porodica ali mi je drago sto vise nece na tudjoj grbaci da se bogatia ti tehniku za dobrobit Novog Sada trazi drugog Prevaranta!
  • strajkac

    18.09.2011 17:44
    za tehnika
    da neces mozda da mu radim za dz.,drzava ga napravila, drzava ga unistila, nema ljutis.
  • strajkac

    18.09.2011 17:34
    banatplast
    BANATPLAST A.D.,Plandiste je jedna od njegovih firmi gde je UNIHEMKOM vecinski vlasnik (80%)jad i beda cela imovina je pod hipotekom,pa hipoteka na hipoteku, krediti su zavrsili ko zna gde.Radnici BANATPLASTA A.D. u strajku su od 15.08.2011 masine zaustavljene, proizvodnje nema, u firmi koja je radila bez prekida 40 godina i koja je bila br.1 snabdevac ambalaze IMLEK-a, itd.Do toga dana se neprekidno radilo,a kada se doslo do toga da kasne tri plate radnici su obustavili proizvodnju.Do danasnjeg dana resenja nema,niko se ne obraca radnicima koji svaki dan provode u fabrici prepusteni sami sebi.Sindikat pokusava da animira javnost i drzavne organe vec mesec dana bez uspeha.120 porodica,koji imaju zaradjene plate, je u teskoj materijalnoj situaciji, u opstini koja je na poslednjem mestu u SRBIJI po proseku plata.STA VISE DA VAM SE ZALIM IZGLEDA DA JE SVE ...
  • Banatplast

    18.09.2011 17:26
    Tehniku ti nemas pojma sa zivotom unihemkom 18 miliona eura blokada lovcenac 47 miliona din banatplast 54 miliona dinara sarahem 5 miliona eura.Lako je uzimati kredite a kad treba da se vrati onda su radnici krivi?Ne blamiraj se bez veze!
  • Banatplast

    18.09.2011 16:52
    Plandiste
    Mi strajkujemo od 15 avgusta radnici banatplasta nije platio maj jun jul i avgust zarade alimentacije su skinuli sa plata anisu placene tako i rate za kredite naravno da su ga glupi seljaci iz plandista tuzili bolje sedeti nego dzabe raditi 100 radnika ga je tuzilo samo momcilovic zeljko direktor nije. Cak i bivsi direktor je tuzio gospodina jovovica.Pravda je spora ali dostizna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • tehnik

    18.09.2011 16:23
    smesno!!
    To je bila jedna od najjacih i najzdravijih firmi u novom sadu,a sad je postala jos jedna koju je drzava unistila!!Ja sam preduzetnik i saradjivao sam sa gospodinom Jovovicem veoma uspesno u predhodnom periodu i pouzdano znam da veliki broj radnika pa i drugih firmi je lepo zivelo dugo vremena zahvaljujuci firmi Unihemkom!!!Ne znam samo vi sto laprdate tu bezveze da li shvatate da ce propast ove firme biti veliki udarac za Novi Sad pa cak i Srbiju!!Tako da vrlo lako mozete ocekivati da necete ni naci novi posao,ili cete izgubiti posao u nekoj drugoj firmi ako ste vec u radnom odnosu jer Unihemkom je bio gigant od koga je direktno ili indirektno zivelo pola Novog Sada!!!Ako ovi lopopvi uskoro neodu sa vlasti,situacija u Grckoj ce biti blaga komedija za nas ovde!!!
  • plandiste

    18.09.2011 15:09
    radnik Banatplasta
    Strajkujemo od 15 avgusta sjebao je 102 porodice sta reci.U plandistu!!!!!!
  • crni radnik

    18.09.2011 13:31
    postovani gospodin Jovovic
    ekonomista 2010 godine,sta reci...
  • ;-))...

    17.09.2011 22:57
    mislim sta reci jeee.... ;-))
    kako vam bar malo nije zao tog jadnog i napacenog coveka nego mu sada svi skocili za vrat i traze pare...pored tolikog duga na racunu,ne pitate se kako ce jadnik da plati jos i silne rate i kredite za svoje stanove ,vikendice i razne lizinge i pusinge za skromna auta i mozda po koju jahtu ;-)))...covek je rekao da ce isplatiti sve u roku kome je obecao. i ja ne vidim u cemu je sada problem?;-)))...a imamo i sindikat koji nas zastupa i koji ce sve to da ubrza;-)) usta smo se uverili,nije proslo ni tri meseca i samo sto nisu podneli optuzbe na sud...a da moracu i njima da platim clanarinu na vreme da ne zaboravim.a to cu ujedno kada budem placao kiriju za stan i troskove i tu ne smem da kasnim,,,sreca sto imam puno ustedjevine jer sam radio u ovoj DOBROJ firmi koja je sada iznenada propala,inace bi morao da skidam sa kreditne kartice da prezivim...dobro,ja svoje pare mogu da cekam nije mi frka kao svima ovima koje sam nabrojao da ne smem da im kasnim sa placanjem obaveza,ja ih razumem stvarno...pravda je spora ali je dostizna ;-))...eh jos samo da izdrzimo ;-))...ljudi imajte vere u nas sistem i drzavu!!!...ko prezivi pricace...pozdravljam vas puno kolege! IZDRZITE!!!
  • Policajac

    17.09.2011 20:23
    Sojic
    U corku...!
  • pravda

    17.09.2011 08:47
    pravda
    Mene ne zanima,kome je on duzan,sve je to politicka igra ali u pauzi njihovog igranja ,ja bih samo da mi plate za ono sto sam radio...njemu to nije nista sitne pare su to za njega ,mojih nekoliko plata,ali meni znaci..uostalom ne dopada mi se Paja toliko da mu svo ovo vreme volontiram...
  • Paja Gaja Vlaja

    16.09.2011 21:06
    plati Paji
    Plati Paji ...
  • ja cu od kolibe

    16.09.2011 20:21
    razvojni put
    Od barake na naselju do broja firmi da verovatno ni sam ne zna koliko ih ima... Banatplast, Sarachem, Vekic, Si apoteke, Unibel.... Nema tu kraja... I vec desetak (manje/vise) godina u talu sa rezimom. Ko buba-svaba, prezivece sve promene a zaposleni neka propadaju, kada su vec od svojih plata kreditirali (bez kamate i bezpovratno) njegove investicije.Eto recepta za najboljeg ekonomistu godine.
  • MM

    16.09.2011 20:02
    Ko to dozvoljava?
    Podrzavam zaposlene Unihemkoma da da istraju u nastojanju da im se isplati ono sto su odavno zaradili. Tkodje mogu da potvrdim da ovaj noslodavac na veliko krsi zakon vec godinama! Prijatelji tj placeni prijatelji po raznim drzavnim institucijama, inspektori, drugi sluzbenici, politicari .... Krsi se zakon o bezbedniosti i zdravlju na radu, zakon o radu .. I? Nikom nista. A onda drzava kuka nema para u budzetu... Pa kako da ima kada ovakvi poslodavci isplacuju minimalce a "drugi deo zarade" isplacuje u koverti i ne placa porez!!! A onda kada se obratite nadleznim inspekcijama da tom provere oni traze da ostavite svoje podatke .. I sta potpisali ste svoj otkaz. Na sud, pa da vec jednom neko odgovara ako vec dragi politicari (buduci ucesnici na izborima :-) trdite da u ovoj drzavi ima reda i zakona.
  • do kraja

    16.09.2011 19:03
    Jovovicu...ima Boga....
    Nadam se da cu uspeti da izvucem svoje pare.Zasto da njegova deca uzivaju dok moje gladuje....Necu njegovo,samo moje...
  • justice

    16.09.2011 18:37
    FARMACEUTSKA MAFIJA!!!
    Ta firma je poznata po krsenju zakona i izrabljivanju svojih radnika.A zbog korupcije u gradskim inspekcijama prolaze nekaznjeni vec godinama!
  • ***

    16.09.2011 18:11
    Bruka i sramota-sta se radi u ovoj nasoj Srbiji
    za one koji ne znaju taj vlasnik Unihemkoma je proglasen za najboljeg ekonomistu prosle godine,..pitam se kako je to uspeo,kad nije u stanju da svojim radnicima isplati posteno zaradjenu platu,mesecima unazad pod izgovorom da para nema!
  • nn

    16.09.2011 12:12
    zakon stiti prevarante
    I sad ko i svi prevaranti proglase stecaj i nikom nista, a ljudi na ulicu ! Toliko o nasoj drzavi i zakonima..
  • Novosađan

    16.09.2011 12:04
    BLOKADA
    KOME LI JE OVA FIRMA DUŽNA OVOLIKE PARE! PODATAK SA SAJTA NARDNE BANKE SRBIJE: BLOKADA OD 12.09.2011 NA IZNOS 1,809,687,742.97 DINARA!

    SVAKI DRUGI KOMENTAR NA OVAJ IZNOS (koji ne znam ni da prošitam) JE UPITAN
  • nn

    16.09.2011 10:27
    Imao sam tu nesreću da sam radio tamo!
  • UNI

    16.09.2011 09:05
    Ko ga ne zna, skupo bi ga platio!
    Taj vlasnik UNIHEMKOMA je neverovatan prevarant, ko ga ne zna, skupo bi ga platio!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna